Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας-"Με μιαν ανάσα"

6 σχόλια:

manolito είπε...

Ο Λαυρέντης είναι από τους αγαπημένους μου! Πολύ ωραίο τραγούδι! Καλό απόγευμα moukelis μου!

anamella είπε...

Κάνω πάρτυυυυ !!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Απο τους αγαπημένους που ακούω στο αυτοκίνητο, τι κάνεις Μουκελάκι μου ;

Dr_MAD είπε...

Βρε είναι ΣΕ μιαν ανάσα!

με μια ανάσα... είναι ΑΛΛΟ!

Μήπως είσαι έγκυος? χαχαχα

ZouZouna είπε...

Λα, λα, λα, λα! χωρίς ανάσα!
Φιλοξενείσαι στο εξοχικό μου ! Καλώς ήλθες !!

moukelis είπε...

@Manolito κι εμένα!Αν κι αυτο το τραγουδάκι το "ανακάλυψα" σχετικά πρόσφατα.Καλό σου απόγευμα!


@Αναμέλλα μου ήρθα στο πάρτυ σου και κεράστηκα.Να τα εκατοστήσεις και να σε χαιρόμαστε εμείς και οι άγγελοί σου!

@Αχτιδούλα μου καλά είμαι,περνάω απο το σπιτάκι σου κι ας μην σου αφήνω πάντα σχόλιο.Κι εσύ φαν του Λαυρέντη;

@Γιατρέ μου συγνώμμη,κι εγώ έτσι το ήξερα,αλλά αυτόν τον τίλτο είχε από εκεί που το κατέβασα και υπέθεσα ότι εγώ το γνώριζα λάθος.Όχι έγκυος δεν είμαι,λες να φαίνεται εκτός απο το Predictor κι απο το μπέρδεμα τίτλων τραγουδιών;;; :@Ρ

@Ζουζούνα μου καλώς σε βρήκα,πέρασα και είπα την καλησπέρα μου.Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή!