Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Κακίες των ημερών

Τις τελευταίες εβδομάδες κάνω φοβάμαι ανεπανόρθωτη ζημιά στο κάρμα μου. Αν αληθεύουν τα όσα λένε περί μετενσάρκωσης, με κόβω να επιστρέφω στο μάταιο τούτο κόσμο στην καλύτερη περίπτωση σε μορφή σαρανταποδαρούσα. Άντε και κάμπιας. Σας παραθέτω λοιπόν τα αίτια της πτώσης, για να μην απορήσετε άμα δείτε κανένα ζούμπερο αύριο μεθαύριο να σας κοιτάζει σαν να σας ξέρει:
  • Κάνω μάθημα με γνωστό μου ξεφτέρι (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε) και τη συγκεκριμένη ώρα γράφει τεστ. Παρατηρώ λοιπόν ότι το αστροπελέκι δεν γράφει το τεστ -που με τόση μοχθηρία ετοίμασα- στο γραφειο, αλλά στο αέρα. Ρωτώ λοιπόν η διοπτροφόρα μέσα από τα τζάμια μου, γιατί δεν ακουμπά το χαρτί στο γραφείο και δυσκολεύεται να γράφει στον αέρα. Και τι απάντηση παίρνω;

«Έχω βάλει το σατέν το παντελόνι επειδή θα βγω μετά, και άμα σκύψω στο γραφείο θα ζαρώσει στην κοιλιά».

Το ειρωνικό βλέμμα το είδε και μέσα από τα γυαλιά…

  • Μπαίνω στο λεωφορείο με ένα φορεματάκι που πολύ με αρέσει. Αλλάζει χρώματα καθώς κατεβαίνει, και είναι πολύ λεπτό, με δαντελίτσα στο τελείωμα. Με το που μπαίνω στο όχημα, πιάνω με την άκρη του ματιού μου δύο κοπελούδες να με κοιτάνε και να χαζογελάνε μεταξύ τους. Η μία στρουμπουλούλα, με στυλ emo και η άλλη σε στρατιωτικό στυλάκι. Προς στιγμήν είπα να μην τις πω τίποτα. Αλλά άμα την έχεις την κακία μέσα σου…

«Τι γελάς κοπελιά;»

«Ε…δε γελάω με σας…» (καινούρια χάχανα)

Την κοίταξα και για λίγο τη λυπήθηκα. Είχε απλώσει μέικ απ σε όλο της το πρόσωπο, σε μια μάταιη προσπάθεια να κρύβει το ροδοκόκκινο από τα στρουμπουλά μάγουλά της. Αλλά κρύβεται αυτό όταν είσαι 15 και σφύζεις από ζωή; Κρύβεται η χαρά από τα μάτια με μπογιάτισμα με μαύρη σκιά;

«Τουλάχιστον εγώ δεν χρειάζομαι δέκα τόνους μέικ απ για να φαίνομαι λυπημένη. Είμαι χαρούμενη και χαίρομαι για αυτό, δεν προσπαθώ να το κρύψω πίσω από τη φράτζα μου».

  • Πάω στο μάθημα φωτογραφίας. Να μια κακία που την ευχαριστήθηκα. Στήνουν τον προτζέκτορα τρεις από τους άρρενες συναδέλφους. Για τα μάτια, ρωτάω μήπως θέλουν βοήθεια. Και πετάγεται ο ενοχλητικότατος Καρύδιας (για όσους δε γνωρίζουν, είναι ένας που σπάει και τρώει καρύδια κατά τη διάρκεια του μαθήματος) και μου λέει:

«Ναι, κάνε επιτέλους κάτι χρήσιμο με τον εαυτό σου.»

«Κάνω, τον κόσμο ομορφότερο.» μουρμούρισα δίπλα του και πέταξα και μια φαρμακερή ματιά, σαν κερασάκι στην τούρτα.

Κατά τα άλλα, η εβδομάδα κύλησε αρμονικά, με μια πτώση του Σείριου από το μπαλκόνι, ένα ράγισμα πίσω πατουσακίου, την Αμελί μας να πρωταγωνιστεί σε μια ταινία μικρού μήκους στην Αθήνα, το Μούκο να περιμένει να μετατεθεί την Παρασκευή, κι εμένα να περιμένω καρτερικά τις ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων για τοποθέτηση, χωρίς να έχω κάνει ούτε ΕΝΑ μπάνιο. Πάντως μαύρισα μου είπαν…


23 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

οσάκις διαβάζω για γατόνια που πέφτουν από τα μπαλκόνια, παύω να αισθάνομαι σαν τον σχιζοφρενή που ζω μέσα στο κλουβί: έχω κλεισει με σιτα τη μία μπαλκονόπορτα κι οι γατες αδυνατουν να βγουν έξω!
κι αυτο, γιατι ειδα την Ακκα, ένα λεπτό πριν το σάλτο μορτάλε απο τον δεύτερο!!

φιλιά μουκελάκι μου και ευχομαι ολόψυχα να σταματήσουν γρήγορα τα βάσανα σου :)))

moukelis είπε...

Άσε Μαριλενάκι μου,ακι ξέριες πως έπεσε το βούρλο;ΜΕρικές φορές παιζοντας πηδά πάνω απο διάφορα πράγματα στο σπαλκόνι,όπως το κλουβάκι του,και τώρα πήδηξε απο ο χειλος γιατί πάνω στο παιχνίδι δεν κατάλαβε ότι εκεί τελείωνε το μπαλκόνι!Και δε μιλάμε για κανένα χαμηλό σοβατεπί,20 πόντους μάρμαρο έχει. :@(

moukelis είπε...

Έγραφα με το κτήνος να κοιμάται πανω στο πληκτρολόγιο,συγχωρήστε μου τα λαθάκια...

manolito είπε...

Το τελευταίο ήταν πολύ δυνατό! Και πρέπει να πόνεσε!!! Χεχε! Μ' αρέσει γιατί βλέπω ότι είσαι ετοιμόλογη! Δεν αφήνεις να πέσει τίποτα κάτω... Σε αντίθεση μ' εμένα!
Καλό βράδυ moukelis μου!

moukelis είπε...

Μανολίτο να έρθεις να σου κάνω ιδιαίτερα,θα σε κάνω ξεφτέρι!Τιποτα δεν πέφτει κάτω!Καλό σου βράδυ!

xaos είπε...

Ε μωρέ το καημενούλι!Τι μαμα είσαι συ και δεν το προσέχεις.Τα χεις πάρει λίγο,ή μου φαίνεται?

moukelis είπε...

Βρε Χελωνάκι,μια χαρά τον προσέχω,μπροστά μου πήδηξε ο χαζός!Όχι μόνο λίγο άγχος έχω τώρα που πλησιάζουν οι δηλώσεις για τις τοποθετήσεις αλλά θα μου περάσει...Καλή σου μέρα!

Σοφία είπε...

Όλα μαζεμένα! Κουράγιο Μουκελάκι μου, κουράγιο!
Αυτός ο μικρός όσο μεγαλώνει, τόσο ομορφαίνει! Θέλει πολύ ζούληγμα λέμε!!!
Καλημερούδια!

Crazy Tourists είπε...

Καλέ μια χαρά είναι το κάρμα σου!!
Έμπαινε Γιούτσο!!!!
Καλημέρααααααα!!!!!!

CrazyTourist2

ΥΓ. Παιδιά μην αγχώνεστε με τις γάτες που πέφτουν από τα μπαλκόνια! Ο δικός μου ο "αίλουρος" επιβίωσε ελεύθερης πτώσης από τον τέταρτο!!!

moukelis είπε...

@Κουκουβάου,επειδή δε μας φτάνει ένας για ζούληγμα,του ετοιμάζουμε και αδερφούλα...:@)

@Καλημέρα Τρελοτουρίστα!Λες δεν μου χαλάει το κάρμα η κακία ε;Για να το λες εσυ...Εσένα επιβίωσε απο τον τέταρτο,το δικό μου το βούρλο γιατί ράγισε από τον πρώτο;;;Ελαττωματικό μου το έδωσαν... :@Ρ

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_d6QsUuBDR0

Τα σέβη μου κακοτάτη.

moukelis είπε...

Ανώνυμε,σ'ευχαριστώ,μόνο να πρασινισω μου μένει! χαχαχαχα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πάλι καλά που δεν έπαθες κορίτσι μου και οι τρεις περιπτώσεις θα μου έσπαζαν τα νεύρα ..το γατουλίνι σου πως είναι ; το ματιάξαμε βρε παιδάκι μου ,είναι κουκλί!

moukelis είπε...

Αχτιδάκι τίποτα δε μου σπάει τα νευρα εμένα!Εγώ μάλλον σπάω τα νευρα των υπολοίπων! :@Ρ
Καλύτερα είναι,τέλος του μήνα που θα πάμε για εμβόλιο θα τον ξαναδεί ο γιατρός,κι αν είναι καλός ίσως αποκτήσει αδερφούλα τον Αυγουστο!

marionettie είπε...

Καλημερούδια καλή μου και καλό καλοκαίρι!

Sophia Kollia είπε...

Μουκέλις είσαι φοβερή!!

Ανώνυμος είπε...

καλα ξερεις τι νευρα θα ειχα εγω μετα απο ολα αυτα;;;; μη σου πω καλυτερα!! εσενα παντως βραχο σε βλεπω!!αλλα ουτε ενα μπανιο;;;; ανεπιτρεπτο!

Natassa είπε...

τίποτα δεν θα πάθει το κάρμα σου, πίστεψε με, διότι τουλάχιστον στους αναγνώστες σου κάνεις καλό!!!

Σοφία είπε...

Forza Μουκελάκι! Μην χαμπαριάζεις - το κεφάλι πάντα ψηλά!!

Θα έρθουν καλύτερες μέρες :-)

moukelis είπε...

@Μαριονέττα μου καλό καλοκαιράκι κ απο μένα!Να κάνεις πολλά πολλά μπάνια!

@Σοφία μου ανταποδίδω! :@)

@Ψιθυράκι μου τι να κάνω,άμα έσπαζαν τα νευρα μου τόσο εύκολα...Υπάρχει κόσμος με πολύ σοβαρότερα προβλήματα που στέκεται βράχος,εγώ θα κολλήσω;Για τα μπάνια δε φταίω εγώ,έχω μαθήματα ακόμα,και θα συνεχίσουν μέχρι να φύγω. :@(

@Νατάσσα μου καλό σας κάνω,ή σας σπάω κι εσάς τα νευρα μαζί με τα δικά μου;

@Σοφάκι λες ε;Για να το λες εσύ θα έρθουν... :@)

Nathalie είπε...

Πολύ σωστή η παρατήρηση για τις κοπελίτσες.. Όσον αφορά το σατέν παντελόνι, τι μου θύμισες τώρα.. Κάθε παρασκευή στο φροντιστήριο σχολάγαμε στις 10,30 και μετά φυσικά βγαίναμε. Οι φιλενάδες μου στα διαλείμματα φέρνανε σκιές, κραγιόν, ρουζ και ό,τι μπορείς να φανταστείς. Μέχρι και μηχάνημα που κάνει μπούκλες στο μαλλί.. Η τελευταία ώρα πριν φύγουμε απλά δεν πέρναγε με την καμία!

Anti είπε...

xexe moukelis eisai k i 1h den erxese k apo tin trapeza na tous ta psaleis ligo pou mou bgazoun ton ladi:P

pantos thanx pira 8arros otan epistrepso me to kalo eis tin ergaseian mou pali 8a tous tin po k as me dioksoun:P


filia
anti

moukelis είπε...

@Ναταλίτσα μου άσε,έχει πολύ γέλιο η μικρή,όλο τέτοια είναι...Άμα μου έγραφε και κανένα τεστ της προκοπής...

@Anti:Να τους τα πεις ένα χεράκι,κι άμα σου πουν τίποτα βάλε μια φωνή να περάσω κι απο εκεί!